Вівторок, 15.07.2025, 07:46
Вітаю Вас Гість | RSS

Я - вчитель

Освіта.ua
Перекладач
Статистика
                       
Счетчики
Онлайн лист
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Cегодня нас посетили

Для батьків

Тест
Чи хороші ви батьки?

Перша цифра після кожного запитання відповідає ствердженню «так», друга— запереченню «ні», третя означає — «іноді».

1. Чи дає вам підстави для хвилювання стан здоров'я та фізичний розвиток вашої дитини? (0, 4, 2)

2. Треба чи ні давати дітям гроші на «кишенькові витрати» залежно від їх потреб? (4, 0, 2)

3. Чи дозволяєте ви дитині допомагати вам по господарству, хай навіть ця допомога незначна? (4, 0, 3)

4. Чи вважаєте ви, що незначна брехня з боку дитини допустима? (0, 4, 2)

5. Чи має ваша дитина шанси переконати вас у суперечці? (5, 0, 3)

6. Чи можуть ваші діти мати від вас секрети? (З, 0, 2)

7. Чи засуджуєте ви суворість у вихованні дітей? (5, 0, 0)

8. Чи легко налагоджуєте ви контакти з приятелями вашої дитини? (4, 0, 2)

9. Чи просите ви пробачення у дитини, якщо несправедливо її покарали? (5, 0, 3)

10. Чи систематично ви цікавитесь навчанням дитини у школі? (4, 0,1)

11. Чи дотримуєтесь ви у вихованні дітей традицій вашого роду і народу? (4, 0,1)

12. Чи формуєте ви у своєї дитини почуття національної самосвідомості, честі й гідності? (5, 0, 0)

   Тепер підсумуємо. Знайдіть суму. Якщо вона становитиме 50 — ви ідеальні батьки, такі ідеальні, що можна замислитися, чи на всі питання відповідали щиро.

35—45 — ви дуже любите дитину, відчуваєте всю важливість своїх обов'язків перед нею.

30—34 — взагалі ви непогані батьки, хоча часом і припускаєтесь помилок, які «підривають» ваш авторитет перед дитиною.

25—29 — на жаль, у багатьох ситуаціях ви не є досконалі вихователі, й діти, мабуть, не почуваються з вами досить добре і просто.

20—24 — ви зовсім непослідовні у вчинках, надто часто робите те, чого не варто робити ніколи. Діти не знають, коли і в чому вони можуть на вас покластися.

19 та менше — маємо надію, що такої суми не набрав ніхто, бо в цьому разі можна лише поспівчувати вашій дитині.

 

Як привчити дитину до самостійності під час виконання домашніх завдань


Почніть із предмета, який найлегше дається вашій дитині, і не відповідайте на жодне із запитань, звернених до вас, доки завдання не буде виконане до кінця. Погляньте, чи є неточності, запропонуйте дитині самій їх виявити. Намагайтеся уникати слова помилка. Не висміюйте помилки своїх дітей.


Математика. Таблицю множення повісьте над робочим столом, у куточку відпочинку і вчіть за нею множити, і ділити одночасно. Випереджайте школу, вчіть всю таблицю. Задачі навчайте читати та уявляти те, що про що йдеться. Якщо дитина не може впоратися із задачею, то покажіть, як це зробити за допомогою наочності, моделі, розв’язання іншої задачі.


Читання. Один раз дитина читає сама. Потім переказує вам прочитане. Якщо перекаже неточно певне місце тексту, то нехай перечитає ще раз. Обов’язково читайте з дитиною книжки вголос, по черзі, або, де можна, за особами.


Українська мова. Якщо у дитини виникли труднощі, виконайте з нею завдання усно, але не пишіть у підручнику ані букв, ані слів. Під час письмового виконання дитина ще раз усе пригадає. Залиште кімнату, доки вона не виконає завдання. Не стійте за спиною.

Природознавство. Навколишній світ. Привчайте навчатися не лише за підручником. Виписуйте журнали, купуйте додаткову літературу, користуйтеся і навчайте дитину користуватися довідковою літературою. Із періодичних видань робіть вирізки, добірки за темами впорядкуйте у папках. Це знадобиться у наступні роки навчання.

Виховання без насильства.

Як попередити насильство.

           Дитина – це людина! Ця маленька людина потребує виховання без насильства: не окрикiв і покарання, а підтримки і мудрих порад батьків, не жорстокого і злого поводження, а добра, турботи і любові. Але, на жаль, часто найменше любові дістається нашим самим улюбленим людям. Дитина ще не може і не вміє захистити себе від фізичного насильства і психічного тиску з боку дорослого. Але діти вчаться у нас поведінці, манерам спілкування, крику, якщо ми кричимо, грубості, якщо ми грубимо, жорстокості, якщо ми це демонструємо. 

             Дитина, яка виховується в умовах безправ'я, ніколи не буде поважати права іншої людини. І, навпаки, добра, гарна поведінка дітей породжується тільки добром. Дивно, але ненасильство набагато більше сприяє  гармонійному  розвитку дитини, ніж грубе і жорстке поводження з нею. 

           Наші необдумані агресивні дії по відношенню до дитини часом можуть бути викликані не провиною дитини, а нашій втомою, неприємностями і невдачами, роздратуванням і т.д. Гнів, вилитий на дитину, нічому її не вчить, а тільки принижує, ображає і дратує. Караючи свою дитину фізично, батьки наївно вважають, що найкоротший шлях лежить «через сідниці», а не через очі і вуха. Домагаючись видимого короткочасного послуху, батьки своєю жорстокістю виховують фальш і обман, притупляють процес нормального розвитку дитини.

           Жорстоке поводження з дітьми дуже часто викликає у них аж ніяк не каяття, а зовсім інші реакції: страх, обурення, протест, образу, спрагу помсти і компенсації, руйнування моральних гальм, прагнення до обману і спритності, агресивну поведінку, зниження самооцінки, ненависть до себе і оточуючих (якщо дитину часто б'ють). 

           Жорстоке поводження з дітьми, зазвичай, також викликає затримку їх психічного і соціального розвитку. Так, діти не завжди поводяться, як чисті й лагідні янголи, і виховувати їх - справа дуже нелегка. Але з усіх важких ситуацій, у які вони часом ставлять своїх батьків, потрібно шукати вихід без приниження людської гідності дітей, без застосування образ і, тим більше, тілесних покарань.

           Вийти з ситуації, коли раптом здасться, що потрібно застосувати покарання, або попередити таку ситуацію допоможуть наступні рекомендації: 
* Прислухайтеся до своєї дитини, намагайтеся почути і зрозуміти її. Вислухайте проблему дитини. Не обов'язково погоджуватися з її точкою зору, але завдяки батьківськiй увазі вона відчує свою значимість і людську гідність. 
* Приймайте рішення спільно з дитиною, а також дайте їй право приймати самостійні рішення: дитина більш охоче підкоряється тим правилам, які встановлювала сама. При цьому ми не заперечуємо, що деякі рішення можуть приймати тільки батьки. Надайте дитині можливість відпочити, переключитися з одного виду діяльності на інший. 
* Вимагаючи чогось від дитини, давайте їй чіткі і ясні вказівки. Але не обурюйтеся, якщо дитина, може щось не зрозуміла або забула. Тому знову і знову, без роздратування, терпляче роз'яснюйте суть своїх вимог. Дитина потребує повторення. 

* Не вимагайте від дитини відразу багато чого, дайте їй поступово освоїти весь набір ваших вимог: вона просто не може робити все відразу. 
* Не пред'являйте дитині непосильних вимог: не можна від неї очікувати виконання того, що вона не в силах зробити. 
* Не дійте зопалу. Зупиніться і проаналізуйте, чому дитина поводиться так, а не інакше, про що свідчить її вчинок.

* Подумайте, в чому складність ситуації, в яку потрапила дитина? Чим ви можете їй допомогти в цій ситуації? Як підтримати її? 
Нехай основним методом виховання буде ненасильство

І головне - пам'ятайте, що любов є найважливішою потребою усіх дітей і однією з основних передумов позитивної поведінки дитини.

Про факти жорстокого поводження з дітьми або реальну загрозу їх вчинення повідомте службу у справах неповнолітніх чи соціальну службу, або зателефонуйте на Всеукраїнську дитячу лінію 

„Телефон довіри” 8 800 500 21 80 (дзвінки безкоштовні)

І головне - пам'ятайте, що любов є найважливішою потребою усіх дітей і однією з основних передумов позитивної поведінки дитини.

Що необхідно придбати до школи:

  1. Рюкзак (бажано з ортопедичною спинкою)
  2. Пенал. Він повинен бути компактним, краще з двома відділеннями, а не з десятком кишеньок, де малюк буде шукати потрібну річ півуроку. У пенал покладіть 2 сині ручки, 2 прості олівці, 1 зелену ручку, лінійку, гумку, точилку і кольорові олівці
  3. Зошити: 12 листків, по 25 шт. у клітинку та косу лінію (Папір у зошитах повинен бути білим, але не глянцевим,  без залишків деревини, волокон, плям.  Лінії на сторінках  мають бути чіткими і контрастними, бажано голубого, фіолетового або сірого кольору).(По 5 зошитів кожного виду здати вчителю)
  4. Щоденник
  5. Обкладинки для підручників
  6. Папка для зошитів.
  7. Віяло цифр.
  8. Папка для уроків праці
  9. Лінійка дерев'яна на 20 см
  10. Кулькові ручки з синьою пастою.(3 здати вчителю)
  11. Кулькова ручка з зеленою пастою
  12. Прості олівці.(2 здати вчителю)
  13. Кольорові олівці (12 кольорів)
  14. Фарби акварельні на 12 кольорів та гуаш на 6 кольорів.
  15. Пензлики з натурального хутра (2 штуки: №3,№10)
  16. Кольоровий папір
  17. Кольоровий картон.
  18. Білий картон.
  19. Клей ПВА з пензликом.
  20. Ножиці з тупими кінцями.
  21. Пластилін зі стеками (ножі для різання пластиліну),   дошка.            
  22. „Непроливайка" (склянка для води).
  23. Форма спортивна, взуття спортивне (на липучках без шнурків).
  24. Змінне взуття у мішечку з тканини.
  25. Серветка у мішечку з тканини.
  26. Шкільна форма (білий верх, темний низ).
  27. Альбом для малювання.
  28. Фартух та шматок клейонки (50см х 100см)
  29. 1- кімнатна квітка.
  30. 1 банка рідкого мила (0,5)
  31. 1 рулон туалетного паперу
  32. 100 листів А-4 (здати вчителю)
  33. 1 настільна гра (пазл, ЛЄГО, бродилка тощо)
  34. 1 книга українською мовою (казки, енциклопедії)
  35. Дві папки під файли (велика, маленька), пачка файлів.
  36. Медична карта з допуском до школи, з довідкою на фізкультуру.

 

 

 

 

 

 

 

Вхід на сайт
Годинник
...
Календар

Copyright MyCorp © 2025
uCoz